DOŁADOWANIE 100 zł
Doładowanie Play na kwotę 100 zł - zasilenie konta dla dowolnego telefonu komórkowego pre-paid i mix w sieci Play, bez konieczności zawierania pisemnej umowy z operatorem.
Odbiorca: :
* Pola wymagane
lub Anuluj
Twój mail został wysłany !
DOŁADOWANIE 100 zł
Doładowanie Play na kwotę 100 zł - zasilenie konta dla dowolnego telefonu komórkowego pre-paid i mix w sieci Play, bez konieczności zawierania pisemnej umowy z operatorem.
Uzupełnj wszystkie pola przed wysłaniem pytania. :
* Wymagane pola
Doładowanie Play na kwotę 100 zł - zasilenie konta dla dowolnego telefonu komórkowego pre-paid i mix w sieci Play, bez konieczności zawierania pisemnej umowy z operatorem.
100 Przedmiot Przedmioty
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 2 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 2 punktów lojalnościowych które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0 .-.
Twoja ocena została dodana.
Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.
Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą sieci telekomunikacyjnej Play – najczęściej wybieranej sieci w Polsce. Z usług sieci Play korzysta już ponad 13,5 mln osób na terenie kraju, zaś operator daje niemalże nieograniczone możliwości świadczonych usług telefonicznych.
Oferta sieci telekomunikacyjnej Play przygotowana jest z myślą o spełnieniu wszystkich pragnień klientów. Play stara się sprostać wszystkim ich oczekiwaniom, gwarantując konkurencyjne ceny, proste zasady, elastyczne oferty i nieustanne innowacje.
Zapraszamy do zapoznania się z produktem, jakim jest pakiet umożliwiający zasilenie konta i przedłużenie ważność konta w sieci telefonii komórkowej Play. Warto pamiętać, iż w zależności od kwoty, o jaką zostanie doładowane konto, okres wykonywania i odbierania połączeń pozostaje zgodny z aktualną ofertą operatora.
W przypadku kwoty doładowania 100 zł, klient który zakupi pakiet zyskuje:
- dodatkowe 150 dni, w zakresie okresu ważności dla usług SMS i połączeń wychodzących w taryfie
- przedłużenie ważności konta na połączenia przychodzące, rozmowy i SMS-y o 210 dni
Informację o stanie konta klient może uzyskać, wybierając na klawiaturze telefonu kod *101# i zatwierdzając go przyciskiem nawiązania połączenia.
Podstawowe stawki sieci Play, to:
- 29 gr za minutę rozmowy do wszystkich sieci
- 9 gr za SMS/MMS do wszystkich sieci komórkowych
- 0 zł za transfer danych do 100 kB Internetu
Klient dokonuje zakupu po wyborze widocznej w sklepie przy każdym produkcie opcji „Kup Teraz”. Od czasu zarejestrowania wykonania przez kupującego powyższej akcji, automatyczny system oczekiwać będzie na zaksięgowanie płatności klienta do maksymalnie 48 godzin.
Jeżeli w danym momencie niemożliwe jest natychmiastowe dokonanie płatności przez klienta, prosimy o niewykorzystywanie opcji „Kup Teraz”. Kody umożliwiające doładowanie telefonu komórkowego dostępne będą również w późniejszym terminie.
Przypominamy także o konieczności wykorzystania kodu na zasilenie stanu konta niezwłocznie po otrzymaniu wiadomości e-mail, zawierającej kod. Sklep najczęściej oczekuje na odpowiedź na ewentualną reklamację w okresie do 3 dni. Dlatego też niezalecany jest zakup kodów „na zapas”.
~ Czy istnieje możliwość zakupu pakietu doładowania „na kredyt”?
Tak, jest to możliwe. Klient zainteresowany zakupem doładowania z opcją przesunięcia terminu płatności za zamówienie, podobnie jak w przypadku standardowych zakupów, korzysta z opcji „Kup Teraz”. Następnie zobowiązany jest do wysłania na adres sklepu krótkiej wiadomości e-mail, w której przekaże informację, że jest zainteresowany otrzymaniem kodu doładowania na kredyt.
Po krótkiej weryfikacji konta klienta kod wysyłany jest w wiadomości zwrotnej na adres e-mail kupującego.
~ Kto może skorzystać z opcji zakupu doładowania „na kredyt”?
Opcja ta dostępna jest dla:
- osób, które dysponują minimum 20 komentarzami pozytywnymi na platformie aukcyjnej Allegro
- osób kupujących po raz pierwszy, które dokonają wcześniejszej weryfikacji danych poprzez tradycyjny przelew
~ Jakie są koszty doładowania „na kredyt”?
Po dokonaniu zakupu doładowania telefonu komórkowego w określonej sieci oraz wykorzystaniu kodu klient reguluje należność za zakupy do 6 dni od dnia zakupu bez opłat dodatkowych.
Istnieje jednak dodatkowo możliwość wydłużenia terminu płatności.
Koszty przedłużenia terminu płatności:
- powyżej 6 dni – od 7 do 12 dni - koszt przedłużenia terminu płatności za doładowanie wynosi 50 gr
- powyżej 12 dni – od 12 do 20 dni – koszt przedłużenia terminu płatności za doładowanie wynosi 2 zł
~ Co się stanie, jeżeli klient po otrzymaniu doładowania nie ureguluje należności i nie dokona płatności?
W przypadku, w którym klient nie zrealizuje zapłaty za usługę, a próby nawiązania z nim kontaktu w wyznaczonych terminach zakończą się niepowodzeniem, zostanie on umieszczony na Czarnej Liście. Dodatkowo kupujący oznaczony zostanie w negatywnym komentarzu.
~ Jak dokonywać płatności? Ważne!
Wszystkie płatności za usługę doładowania „na kredyt” prosimy dokonywać wyłącznie na rachunek bankowy sklepu, przekazany klientowi w wiadomości e-mail. W tytule przelewu prosimy wskazać nazwę użytkownika oraz numer aukcji.
~ Co w przypadku, kiedy klient chce zakupić kilka kodów jednocześnie?
Jak najbardziej jest to możliwe. Prosimy jedynie o dokonanie zapłaty jednocześnie za wszystkie doładowania. Niemożliwe jest dokonanie płatności w ratach, gdyż system nie rozpozna w prawidłowy sposób dokonywanych wpłat i kody nie zostaną automatycznie przekazane do nabywcy.
Prosimy również nie dokonywać zakupu kolejnych kodów przed otrzymaniem wcześniejszej przesyłki z kodami do doładowania.
~ Klient nie otrzymał kodu? Co robić?
Zakupiony kod dociera do klienta w przeciągu 10 minut od otrzymania przez kupującego potwierdzenia e-mail o treści „Sprzedający otrzymał Twoją wpłatę”. Jeżeli jednak kod nie widnieje w skrzynce odbiorczej nabywcy, zalecane jest sprawdzenie, czy wiadomość nie została zapisana w odmiennym folderze (najczęściej okazać się to może folder SPAM).
Jeżeli jednak klient faktycznie nie otrzyma kodu, co zdarza się niezwykle rzadko, zalecamy złożenie odpowiedniej reklamacji przez dostępny na stronie formularz. W treści reklamacji wyjątkowo ważne jest podanie numeru kontaktowego do nabywcy.
~ Klient otrzymał kod. Kod nie działa? Co robić?
Przed złożeniem ewentualnej reklamacji warto upewnić się, czy konto nie zostało doładowane (kod umożliwiający sprawdzenie stanu konta znajduje się w opisie produktu). Często zdarza się bowiem, iż pomimo doładowania operator telefonii komórkowej zwraca błędny komunikat w kodzie.
Warto również upewnić się, iż kod wprowadzany w trakcie próby doładowania telefonu, wpisywany jest poprawnie.
~ W jaki sposób otrzymam kod do doładowania?
Kod wysyłany jest na adres e-mail nabywcy w ciągu 5 minut od zaksięgowania wpłaty. System ten działa 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny.
Co zyskuje klient po wprowadzeniu zakupionego przez siebie kodu doładowania?
- kwotę doładowania w wysokości 100 zł, którą można przeznaczyć na wszystkie usługi dostępne w sieci Play
- bonusy dostępne w danej taryfie sieci Play
- przedłużenie ważności na połączenia wychodzące, zgodnie z taryfą Play
- przedłużenie ważności na połączenia przychodzące, zgodnie z taryfą Play
~ Płatność za doładowanie – jak ją realizować?
Za zakupione przez klienta doładowanie płatność przyjmowana jest tylko i wyłącznie za pośrednictwem płatności internetowej, udostępnionej na stronie sklepu – umożliwia to automatyczną jej realizację.
W przypadku realizacji płatności przelewem tradycyjnym klient otrzymuje kod doładowania do 12 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie.
Zalecane:
1. Po zakupie doładowania prosimy o wybór opcji „Płacę”
2. Prosimy o dokonanie zapłaty zgodnie z wyświetlaną instrukcją.
Jeżeli klient wyrazi podobne zapotrzebowanie, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT marża oraz paragonu.